eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWypadek rower-auto. Czy kierowca slusznie domaga sie pokrycia kosztów naprawy? › Re: Wypadek rower-auto. Czy kierowca slusznie domaga sie pokrycia kosztów naprawy?
    From: Jan Werbiński <j...@j...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wypadek rower-auto. Czy kierowca slusznie domaga sie pokrycia kosztów
    naprawy?
    Date: Tue, 12 Sep 2006 14:07:38 +0200

    Użytkownik "Przemyslaw Osmanski" <p...@c...gdzies.net.pl> napisał w
    wiadomości news:ee4gt4$pbk$2@atlantis.news.tpi.pl...

    > Ciekaw jestem czy domagalby sie odszkodowania z takim samym uzasadnieniem
    > od PKP jesli zaparkowalby awaryjnie na przejezdzie kolejowym i pociag
    > zrobil by mu male 'kuku'... :/

    > Byłeś tym policjantem który przyjechał do tego zdarzenia?

    To, co zeznał pod wpływem szoku kierowca będzie można "sprecyzować" przed
    sądem.
    Wtedy okaże się, że po kolizji chciał usunąć pojazd, ale miał problemy
    techniczne, poza tym był w stanie szoku, co potwierdzi psycholog. Szkoda, że
    przyjął mandat przyznając się do winy, ale i to nie przesądza wszystkiego.

    Pozostaje wtedy nierozsądny rowerzysta walący pustym łbem w stojący
    samochód.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/