  • 1. Data: 2008-06-09 16:25:15
    Temat: Wypadek komunikacyjny - odszkodowanie
    Od: Adam <a...@w...pl>

    Witam, razem z moim kolegą byłem uczestnikiem wypadku samochodowego, on
    prowadził i wymuszając pierwszeństwo doprowadził do kolizji z innym
    uczestnikiem ruchu drogowego. Z tamtym kierowcą poszedł na ugodę,
    pozostał problem co zrobić ze mną. Niestety nie kwapi się żeby ponieść
    chociaż część kosztów mojego leczenia, w sumie to nawet nie ma ochoty
    zapytać jak tam moje zdrowie. Tym samym wydaje mi sie ze przyjaz zostala
    zakonczona i nie mam skrupułów wystapić o odszkodowanie z jego OC.

    Czy ktoś moze mi powiedzieć jak wygląda taka procedura i jakie dokumenty
    i gdzie powinienem przedstawić?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-06-09 19:12:32
    Temat: Re: Wypadek komunikacyjny - odszkodowanie
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    Użytkownik "Adam" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie mam skrupułów wystapić o odszkodowanie z jego OC.
    >
    > Czy ktoś moze mi powiedzieć jak wygląda taka procedura i jakie dokumenty i

    W przypadku spornym - notatkę służbową policjanta z miejsca wypadku. W
    niespornym - oświadczenie sprawcy. U jego ubezpieczyciela.