    From: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wypadek - co dalej?
    Date: Wed, 15 Oct 2008 21:19:48 +0200

    Dnia Wed, 15 Oct 2008 11:39:45 +0200, CUT napisał(a):

    > Może masz racje, poniosło mnie. Ale oczekiwałem pomocy, nie kazań.
    > Mówiłem wszystko co moim zdaniem mogło mieć znaczenie.

    W większości odpowiedzi dostałeś namiastkę czynności.
    Sprawcą jest pijany szaleniec, który poszedl na czołówkę.
    TU ma 30 dni na przyjęcie lub odrzucenie odpowiedzialności.
    Sprawca będzie miał proces karny.
    Tobie przysługuje prawo do jego pogrążenia z powodztwa cywilnego.
    Pozostaje trzymać kciuki, że TU przyjmie odpowiedzialność (IMHO będzie
    ciężko - sam walczę z Hestią w innej sprawie).

    --
    ===Tomy===

    Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
    Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym
    następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany
    poglądów, bez podawania przyczyny.