  • Data: 2008-10-12 09:10:22
    Temat: Re: Wypadek - co dalej?
    Od: MarcinJM <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa pisze:

    > Właściwie tylko formalne - chociaż w przypadku sprzecznych zeznań i
    > braku śladów obiektywnych sąd prędzej uwierzy trzeźwemu niż pijanemu.

    Aczkolwiek mysle, ze normalny sedzia zwroci rowniez uwage na ilosc %%.
    Co innego "pijany" z 0.4, a co innego gosc wylewajacy sie przez dziurke
    od klucza.
    Nie znaczy to, absolutnie, ze mam sentyment dla pijacych i jadacych.
    Nie! Natomiast przestepca (pow. o.4%%) nie moze byc obciazany niczym
    innym niz popelniony/e czyny karalne.
    Tak samo jak gwalciciel jest osadzany za gwalt, a nie za "posiadanie
    narzedzia". Wiem, glupi przyklad :)

    MarcinJM
    gg: 978510, Skype: marcin.jm