  • 1. Data: 2003-05-29 05:55:13
    Temat: Zlecenie, wypadek, koszty leczenia
    Od: "Antek " <a...@N...gazeta.pl>

    Witam mam male pytanie, pracujac na umowe zlecenie uleglem wypadkowi
    drogowemu, przez to bylem przez dlugi czas w szpitalu, moj pracodawca nie
    placil na mnie skladek na ubezpieczenie choc slyszalem ze jest do tego
    zobowiazany, suma leczenia jest bardzo duza kilka tys zloty ktore zada
    odemnie szpital. Osoba co spowodowala wypadek byla ubezpieczona Oc.

    Prosze o pomoc

  • 2. Data: 2003-05-29 23:33:31
    Temat: Wypadek
    Od: "Antek " <a...@N...gazeta.pl>

    Moze ktos odpowie mi na te pytanie ???

  • 3. Data: 2003-05-30 07:20:07
    Temat: Re: Wypadek
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "Antek " <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Moze ktos odpowie mi na te pytanie ???
    >
    > --
    Moze....

    Boguslaw

  • 4. Data: 2003-05-30 07:25:18
    Temat: Re: Zlecenie, wypadek, koszty leczenia
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    No to fakturę przesyłasz ubezpieczycielowi sprawcy do zapłaty, a na
    pracodawcę składasz doniesienie do organów ścigania, bo nieubezpieczenie
    jest przestępstwem (art. 219 kk).