  • 1. Data: 2003-05-28 20:46:08
    Temat: Poszukuję prawnika - wypadek samochodowy
    Od: "Qqruźnik" <q...@i...pl>

    Witam

    Poszukuję prawnika chętnego wziąć się za sprawę wypadkową,
    w której jest wiele uchybień Policji, Prokuratury, Biegłego,
    a wreszcie Sądu.

    O bliższe informacje proszę:

    +48 604-441-443
    p...@w...pl

  • 2. Data: 2003-05-28 20:55:17
    Temat: Re: Poszukuję prawnika - wypadek samochodowy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Ochoty się brać nie mam. Ale dla porządku, bo to któryś tego typu post
    różnych osób prośba praktyczna. Umieszczajcie chociaż nazwę miejscowości. No
    bo tak, to nie wiadomo, czy chodzi o Szczecin, czy o Kraków. A to dość ważna
    kwestia. Nie każdemu chce się sprawdzać po IP nadawcy, a zresztą może to być
    czasem mylące.

  • 3. Data: 2003-05-30 08:11:05
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

> [...]
    No
    > bo tak, to nie wiadomo, czy chodzi o Szczecin, czy o Kraków....

    No chyba że domyślnie chodzi o Toruń ;))))

    Leszek

    GG 1631219
    "Ludzie, nie gryźcie się
    szkoda zębów"

  • 4. Data: 2003-05-30 21:58:29
    Temat: Re: Poszukuję prawnika - wypadek samochodowy Grudziądz
    Od: "Qqruźnik" <q...@i...pl>

> [...]
    ważna
    >kwestia. Nie każdemu chce się sprawdzać po IP nadawcy, a zresztą może to

    Sorki
    Jestem z Grudziądza, a więc blisko Torunia :)))

    Trochę szczegółów:
    ------------------------------
    Wypadek miał miejsce 22.10.2000 r.
    (słownie: --dwudziestego-drugiego-października-dwutysięcznego-
    roku-- )

    Najechałem w nocy (będąc oślepionym przez światła samochodu z naprzeciwka)
    na NIEOŚWIETLONY samochód (z otwartymi dzrzwiami) stojący za SZCZYTEM
    wzniesienia na ŚRODKU mojego pasa ruchu.
    U mnie alkohol: 0,00 , u drugiego brak badań (znaleziony przed samochodem
    GŁOWĄ w kierunku samochodu w stanie bez przytomności, ale i bez pobrudzonej,
    czy podartej odzieży, z "limem" pod okiem) - lekarz pogotowia jest w stanie
    potwierdzić stan wskazujący na spożycie alkoholu. Po czterech dniach drugi
    uczestnik wypadku (celowo nie używam słowa: "kierowca") zmarł
    (wcale nie właściciel pojazdu).

    Przez pierwszy rok po wypadku sędzia nie potrafił wyznaczyć terminu, aż w
    końcu poszedł na emeryturę.
    Po ROKU odbyła się pierwsza sprawa sądowa z urzędu, na której obaliłem
    ekspertyzę prędkościową (118 km/h), potem wizja lokalna, sporządzenie
    skorygowanej ( :((( ) ekspertyzy (106 km/h), następnie druga sprawa -
    przerwana w połowie w trybie nadzwyczajnym (inna sprawa gangu złodziei
    samochodów). Sprawa trzecia nie odbyła się z powodu pojścia pani ławniczki
    do szpitala; podobnie rozprawa nr 4.
    Niestety piątej również nie było, ponieważ pani ławnik "przeniosła się na
    łono
    Abrahama" - konieczność wznowienia całego przewodu sądowego.
    Po jakimś czasie (ciągłego dodzwaniania się do do sądu i dopytywania się
    "Co z terminem?"), odbyła się kolejna rozprawa - pierwsza z NOWEJ serii.
    Przesłuchanie świadków, nie wszystkich. Właściciel (rzeczywisty) samochodu i
    jeden z policjantów nie stawili się. Następna rozprawa to samo.
    W końcu stawiają się jak gdyby nigdy nic.
    Sędzia ostatecznie dochodzi do przekonania (zgodnego z moim), że biegły
    jest "biegły inaczej" :))) i wysyła komplet dokumentów do Komendy
    Wojewódzkiej
    z nadzieją, że do 19.02.2003 ustalą jaka była prędkość, możliwość
    uniknięcia kolizji,
    ewentualna możliwość wypadnięcia z samochodu Tamtego Pana,. ....
    A dziś jest koniec MAJA'2003 i ekspertyza nie jest gotowa!

    Sprawa w zasadzie toczy się w dobrym kierunku, tyle, że wolałbym, żeby "szła
    z kopyta", a nie "toczyła się".

    Mnóstwo kruczków deprecjonujących zarówno Policję, Prokuraturę, jak i w
    końcu sam Sąd (dziwne gubienie szkiców, dokumentów, brak w aktach
    dowodu rejestracyjnego mojego samochodu, przejścia z zabezpieczeniem
    samochodu an parkingu policyjnym, .....
    Wyliczać można długo, tylko pytanie:
    "Udowodnić swoją niewinność i na tym koniec?"
    czy
    "Iść na całóść i dopiec wszystkim, którzy myśleli, że trafili na naiwniaka,
    a swoją pracę traktują niekompetentnie i bałaganiarsko.

    Z pozdrowieniami z Grudziądza

    Piotr Chmielewski
    +48 604-441-443
    p...@w...pl

  • 5. Data: 2003-06-05 16:09:12
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Qqruźnik" <q...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > na NIEOŚWIETLONY samochód (z otwartymi dzrzwiami) stojący za
    SZCZYTEM
    > wzniesienia na ŚRODKU mojego pasa ruchu.

    Obszar zabudowny czy nie? Ograniczenie prędkości jakieś było?

> [...]
    stanie
    > potwierdzić stan wskazujący na spożycie alkoholu.

    To akurat nie ma znaczenia jeśli nie kierował a tylko stał przed
    autem.

    >Po czterech dniach drugi uczestnik wypadku (celowo nie używam
    słowa: "kierowca")
    >zmarł (wcale nie właściciel pojazdu).

    Przykro..

    Zawsze mogą Ci zarzucić (i pewno zarzucają bo sprawa nie toczy się
    przeciw stojącemu autu ani nieżyjącemu "staczowi") że nie dostosowałeś
    prędkości do zasięgu Twoich swiateł.

    Leszek

    GG 1631219
    "Ludzie, nie gryźcie się