    From: Kapsel <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wynajem mieszkania-problem, proszę o radę
    Date: Tue, 27 Jul 2010 13:26:20 +0200

    Tue, 27 Jul 2010 01:24:42 -0700 (PDT), David Morella napisał(a):

    > chwileczke, napisałem "wypowiedzieć chłopakowi" bo tylko chłopak jest
    > na umowie, w umowie jest jasno i wyraznie napisane ze przy pojawieniu
    > sie drugiej, trzeciej po prostu dodatkowiej osoby moge zerwac ja
    > natychmiast, ok- dziewczyna była i o tym wiedziałem,

    Nie rozumiem, najpierw w umowie opisujecie, że dodatkowi lokatorzy powodują
    zerwanie umowy, potem że o dziewczynie wiedziałeś. Nonsens jakiś.
    Swoją drogą nie wiem na pewno, czy taki zapis ma moc prawną, ale to by się
    ktoś bardziej obyty musiał wypowiedzieć.

    > za poł roku jak bedzie konczyła
    > sie umowa a bedzie grudzień i dziewczyna urodzi mogą po prostu nie
    > chcieć sie wyprowadzić a ja mam pełne prawo tej umowy nie
    > przedłużać...

    Umowa jest o najem okazjonalny? Bo jeśli taka standardowa, to wtedy prawo
    chroni dość mocno lokatorów i nawet jakby ten chłop sam tam mieszkał i nie
    płacił, to miałbyś problem z usunięciem go z mieszkania.

    Jeśli najem okazjonalny, to chyba nie ma o czym dyskutować - dajesz
    wypowiedzienie, czekasz miesiąc i tyle.

    > mnie również gdyby mieszkanie było większe, dlatego nie
    > powinni miec problemu z wynajmem

    Akurat problem mieć będą, bo małe dzieci nie są mile widziane, a skoro
    wynajmują kawalerkę, to widać na większe ich w tej chwili nie stać.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net