  • Data: 2010-07-27 06:54:58
    Temat: Re: Wynajem mieszkania-problem, proszę o radę
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof" <k...@i...pl>

    > A czy przed zawarciem umowy uprzedzałeś kandydatów, że nie wynajmujesz
    > mieszkania rodzinie z dzieckiem?

    Przecież nie wynajmował rodzinie z dzieckiem. Czemu miałby o tym dodatkowo
    uprzedzać ?

    > Czy może sam to sobie wydumałeś, ale nie wyraziłeś na głos swoich
    > warunków.

    Bym raczej sprawdził warunki umowy pisemnej niż kierował się głosami :-)
    Jeśli takowej nie ma, problem jakby nie istnieje, dzicy lokatorzy.

    > Bo jeśli to drugie, to sorry Winetou, ale to raczej Ty jesteś nie w
    > porządku chcąc na nich zwalić winę za zaistniałą sytuację.

    > Wybacz, ale ciąża to akurat ich prywatna sprawa.
    > I z reguły nikt nie ma obowiązku nikogo o tym informować.

    Sama ciąża nikogo nie interesuje. Interesuje, że jak urodzi się dziecko to
    matka może chcieć je wporowadzić. Dodatkowo chodzi pewnie o obawę, że
    rodzice przestaną płacić i nie będzie można ich płacić właśnie dlatego, że
    mają dziecko.

    > Po prostu nie przedłużysz im umowy po okresie 6 miesięcy i tyle.
    > Możesz im odpowiednio wcześniej przypomnieć, żeby zaczęli szukać innego
    > lokum.
    > Po co masz jeszcze dodatkowo kombinować?

    By mieć luz psychiczny. Jeśli mieszkanie było prywatne należało wynająć
    okazyjnie.