  • Data: 2010-07-26 20:04:06
    Temat: Re: Wynajem mieszkania-problem, proszę o radę
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    David Morella wrote:

    > a mnie sie wydaje że jest to moj interes, komu i na jakich zasadach
    > wynajmuje.

    tak, do momentu dopoki nie wynajmiesz.
    potem juz niestety nie.

    > Mieszkanie nie nadaje sie dla rodziny z dzieckiem, bo to
    > jest malutka kawalerka.

    To tylko twoje zdanie.
    Moje np. jest takie, ze jeszcze trójka by sie zmieściła.

    > Od wynajmującego oczekuje uczciwości i skoro
    > nie mowi mi o tym że zaraz będzie dziecko to jest to nie w porzadku.

    j.w.
    to tylko twoje zdanie.

    > Umowa wynajmu to porozumienie dwoch stron i obydwu musi wszystko
    > odpowiadać a ukrywanie tak waznego faktu nie jest fair.

    ale oprócz umowy są jeszcze ustawy, które mówią, że nawet nie masz prawa
    o to zapytac.

    > Pytanie było
    > konkretne i oczekuje odpowiedzi na poziomie.

    dostałeś konkretną.

    co ci przeszkadza czy im bedzie ciasno czy nie? To ich sprawa.
    Jak uznają, że im ciasno i ich stac, to poszukaja sobie wiekszego.
    Oni ci do majtek nie zaglądaja, wiec tym im bądź łaskaw też.

    Narazie jesteś na dobrej drodze, że jak się połapią dlaczego chcesz
    rozwiązać umową, wylądować przed wysokim sądem jako oskarżony.