eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWynajem mieszkania - jak się zabezpieczyć przed niesolidnym wynajmującym › Re: Wynajem mieszkania - jak się zabezpieczyć przed niesolidnym wynajmującym
    Date: Wed, 10 Jul 2013 17:44:30 +0200
    From: Maurycy Poszepszyński <s...@a...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wynajem mieszkania - jak się zabezpieczyć przed niesolidnym
    wynajmującym

    Użytkownik - Radim napisał::
    > Jak się zabezpieczyć przed niesolidnym wynajmującym mieszkanie?
    > Na jakie pułapki uważać?
    >
    > Kumpel wskazał mi np.:
    > - niepodpisywać umowy bo wtedy można bez problemu wyrzucić taką osobę z
    > lokum
    > - wziąć kaucję np. za 2 mies. i w razie czego wykorzystać te pieniądze
    > na poczet zniszczeń albo gdyby ktoś nie płacił
    > - co miesiąc oglądać mieszkanie czy nie ma zniszczeń, nowych lokatorów
    > - nie wynajmować młodym rodzinom (tym bardziej z dziećmi) bo w razie
    > niepłacenia jest problem z eksmisjią (trwa latami?)
> [...]

    - cisza nocna od 22.00 do 6.00
    - zakaz słuchania Radia Maryja
    - zakaz otwierania okien zimą
    - obowiązkowe odśnieżanie parkingu
    - przyjmowanie gosci tylko za zgodą właściciela (przy czym wizytujący
    jest zobowiązany podać: cel wizyty, stan cywilny, zatrudnienie, wyznanie
    religijne)
    - obowiązkowa zgoda na kamery monitorujące apartament (jedna w
    kuchnio-sypialni, druga w przedpokojo-łazience)
    - maksymalna moc żarówek - 25W
    - obowiązek noszenia kapci "muzealnych" na filcu

    --
    Nie byłem antysemitą, dopóki nie zacząłem czytać Gazety Wyborczej.