    From: "Gamon'" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wynajem mieszkania i zmiana zamka
    Date: Mon, 17 Jul 2006 07:22:07 +0000 (UTC)

    Czesc!

    Vei <g...@g...pl> napisał(a):
    > A ja z innej beczki zaczne.
    > Po co sie tak klocic z kims kto nam wynajmuje mieszkanie? Nie mozna sie
    dogadac
    > ?
    Wlasnie czasem sie nie da :(
    Czesc wlascicieli mieszkan jest bardzo mila, dopoki czlowiek sie na dobre nie
    zagospodaruje, a pozniej pakazuja swoje prawdziwe oblicze, bo wiedza, ze
    przeprowadzka to spory koszt itp. "atrakcje", wiec czlowiek sie nie wyniesie
    od razu, jak odkryje, na co trafil. Zdarzylo mi sie juz wynajmowac mieszkanie
    od takiej paniusi, ktora dzwoniac, zaczynala od wydarcia ryja (tak
    profilaktycznie) bez powodu, bo uwazala, ze wielka laske komus robi, ze
    mieszkanie wynajmuje. Po kase przyjezdzala spozniona 3-5 godzin (!).

    > Naprawde da sie polubownie wszystko zalatwic.
    Moze zmienilabys zdanie, gdybys to Ty byla z tej drugiej strony i trafiloby
    Ci sie takie "cudo.wlasciciel".

    Pozdrawiam,
    robal.