  • Data: 2018-08-16 11:21:10
    Temat: Re: Wynajem mieszkania, coś zjada mi prąd
    Od: ń <ń@ń.ń> szukaj wiadomości tego autora

    Ciekawe, czy w Operze 36 też jest ta opcja :-o ?
    Mam do Ciebie prośbę, czy mógłbyś spróbować otworzyć strumień wideo ze strony
    telewizji ZDF (u mnie w miejsce wideo wyskakuje obrazek "nur in Deutschland")?
    www.zdf.de/live-tv
    Da się ZDF oszukać co do lokalizacji dzięki Operze 52?

    Co ciekawe strumień telewizji ARD idzie do Polski, ale pod Chrome, bo akurat pod
    Operą u mnie nie chce (nie podoba im się operowy Flash-Plugin) ani co dziwne pod
    FIrefoksem ('Derzeit kein Livestream verfügbar'):
    https://live.daserste.de
    aczkolwiek przy meczach też wyskoczy komunikat:
    'Sportschau im Livestream
    Auch die Sportschau mit der Bundesliga und anderen Sportevents wird im Livestream
    angeboten - die Sendung ist jedoch aus rechtlichen Gründen nur in Deutschland
    abrufbar.

    Kann ich den Livestream im Ausland nutzen?
    Die meisten Sendungen im Livestream sind international verfügbar. Selten muss bei
    Sportsendungen, Serien oder bei Spielfilmen der Stream auf Deutschland beschränkt
    werden (Geolocation).'

    Czyli chciałbym oszukać geolokację również ARD.
    www.daserste.de/specials/service/faq-das-erste-lives
    tream-100.html

    BTW szkoda, że nowe regulacje unijne nie wzięły za łeb tych telewizji.

    -----