  • Data: 2018-08-16 20:37:37
    Temat: Re: Wynajem mieszkania, coś zjada mi prąd
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.08.2018 o 11:21, ń pisze:
    > Ciekawe, czy w Operze 36 też jest ta opcja :-o ?
    > Mam do Ciebie prośbę, czy mógłbyś spróbować otworzyć strumień wideo ze strony
    telewizji ZDF (u mnie w miejsce wideo wyskakuje obrazek "nur in Deutschland")?
    > www.zdf.de/live-tv
    > Da się ZDF oszukać co do lokalizacji dzięki Operze 52?
    >
    > Co ciekawe strumień telewizji ARD idzie do Polski, ale pod Chrome, bo akurat pod
    Operą u mnie nie chce (nie podoba im się operowy Flash-Plugin) ani co dziwne pod
    FIrefoksem ('Derzeit kein Livestream verfügbar'):
    > https://live.daserste.de
    > aczkolwiek przy meczach też wyskoczy komunikat:
    > 'Sportschau im Livestream
    > Auch die Sportschau mit der Bundesliga und anderen Sportevents wird im Livestream
    angeboten - die Sendung ist jedoch aus rechtlichen Gründen nur in Deutschland
    abrufbar.

    > Kann ich den Livestream im Ausland nutzen?
    > Die meisten Sendungen im Livestream sind international verfügbar. Selten muss bei
    Sportsendungen, Serien oder bei Spielfilmen der Stream auf Deutschland beschränkt
    werden (Geolocation).'

    > Czyli chciałbym oszukać geolokację również ARD.
    > www.daserste.de/specials/service/faq-das-erste-lives
    tream-100.html

    > BTW szkoda, że nowe regulacje unijne nie wzięły za łeb tych telewizji.
    >

    > -----

    Nie pomogę, bo jestem na wsi (jak w stopce) i mam internet przez Aero2.
    Próbowałem wczytać te linki ale oczekiwanie przekracza granice
    przyzwoitości. Poza tym nie wiem, co do mnie tam piszą.

    Może spróbuj jakiegoś linuksa "live" i na nim Operę?

    --
    Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach: