    From: Wiesiaczek <W...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wynajem mieszkania, coś zjada mi prąd
    Date: Tue, 14 Aug 2018 18:00:29 +0200

    W dniu 14.08.2018 o 16:48, Queequeg pisze:

    > Tak, to na pewno.

    > Tak na początku zakładałem, ale właścicielka twierdzi, że na pewno nie.
    > Teraz stawiam na piwnicę.

    > Mam dwa kolejne pomysły na wytropienie tego (niezależnie od wizyty ZE
    > w czwartek).
    >
    > 1. Mam generator funkcyjny, mam odbiornik VLF. Można puścić tam np.
    > 1.5kHz, przejść się z odbiornikiem po klatce i zobaczyć, czy uda się to
    > namierzyć.

    Pomysł niezły, ale nie proponowałem jako zbyt kłopotliwy.
    Jako odbiornik wykorzystałbym wzmacniacz o wysokiej impedancji
    wejściowej i słuchawki na wyjściu. Na wejście wystarczy wtedy podłączyć
    kawałek prostego przewodu jako antenę.

    > 2. Mam (bo dziś przyszły) cęgi pomiarowe (sam przekładnik prądowy).
    > Możnaby puścić tam ten prąd i połapać cęgami niektóre przewody w
    > pajęczynie w skrzynce na klatce.

    Do tego wziąłbym zwykły miernik z cęgami do pomiaru prądu. To tani i
    powszechnie stosowany przyrząd.

    Powodzenia :)

    --
    Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)