  • Data: 2018-08-14 21:26:20
    Temat: Re: Wynajem mieszkania, coś zjada mi prąd
    Od: q...@t...no1 (Queequeg) szukaj wiadomości tego autora

    Wiesiaczek <W...@v...pl> wrote:

    > Pomysł niezły, ale nie proponowałem, ponieważ jest zbyt kłopotliwy.
    > Jako odbiornik wziąłbym wzmacniacz m.cz. z wysokoomowym wejściem. Na
    > wejście kawałek drutu jako antenę a na wyjściu słuchawki.

    Ale generator i odbiornik już mam :)

    > Tu wystarczy zwykły miernik z cęgami do pomiaru prądu, tani i
    > powszechnie używany.

    Ano właśnie. Nie miałem, ale już mam (w sensie przekładnik, ale dał radę).

    Namierzyłem (najpierw zgrubnie generatorem i odbiornikiem VLF, później
    dokładniej przekładnikiem), że prąd ucieka do skrzynki dawnej TP:

    http://www.chmurka.net/r/usenet/skrzynka-tp.jpg

    Konkretnie płynie środkową skrętką. Idzie tam tylko jedna żyła (nie wiem
    czy idzie faza czy wraca zero), bo jakby szły obie to przekładnik nie
    pokazywałby mi poboru. A pokazuje. Jak odłączę w mieszkaniu ten przewód,
    to nie pokazuje.

    Dalej raczej już nie namierzę (nie będę dewastował tej skrzynki),
    pozostaje poczekać na magików z Innogy.