    From: ń <ń@ń.ń>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wynajem mieszkania, coś zjada mi prąd
    Date: Thu, 9 Aug 2018 20:08:18 +0200

    Może przy okazji pomaluj mieszkanie, i voltomierzem po mokrej farbie...
    ;-)

    W łazience to może być na stałe włączone ogrzewanie podłogowe, podgrzewanie lustra od
    tyłu żeby nie zaparowywało, lub wentylacja typu "turbowent" (ale to byłoby mniej
    mocy), terma wody (no ale za duża, żeby nie zauważyć).
    W domku jeszcze kable grzejne, żeby woda w rurkach nie zamarzała przy mrozach.

    Proste (ceny od 30 zł/szt.) czujniki/mierniki dla majsterkowiczów wiercących w
    ścianie do wykrywania metalu i prądu powinny wykryć przepływ prądu. Ale jak idzie do
    sąsiada, to przewód ucieka gdzieś wgłąb ściany lub sufitu/podłogi.

    400 W to sporo ciepła, ręką da się wykryć, tylko nie zamykaj się na klucz od wewnątrz
    i nie dotykaj "wanny Wasermana-Tomasika" ;-))

    -----
    > Będę chciał jeszcze skombinować jakąś małą cewkę i przejść się z miernikiem przy
    ścianie żeby posłuchać, jak idzie prąd (napięcie nie zaindukuje pola, prąd tak)