    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wynajem mieszkania, coś zjada mi prąd
    Date: Thu, 9 Aug 2018 17:04:01 +0200

    W dniu 2018-08-09 o 16:34, Queequeg pisze:

    > Może wezmę kogoś wieczorem, zostawię w domu przy bezpiecznikach, przejdę
    > się na podwórko, spojrzę w okno sąsiada, zadzwonię do domu i powiem
    > "wyłączaj" :) Jak zgaśnie światło to będzie jasne :)

    A jak nie zgaśnie?
    Nawet jak powtórzysz dla okien z drugiej strony budynku.
    Osobiście znałem przypadek gdzie lokator zorientował się że
    prąd w jednym z gniazdek w pokoju nie idzie przez jego licznik
    i bezpieczniki. Ktoś na etapie budowy podpiął je do obwodu
    sąsiada zza ściany. Ale to był blok stawiany na początku lat
    siedemdziesiątych lub pod koniec sześćdziesiątych.