    From: "Miroo \(usun USUNTO z adresu!\)" <U...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wynajem a temperatura... (???)
    Date: Tue, 5 Mar 2002 11:49:04 +0100

    Użytkownik "Negatyw" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:a5vo9j$gba$1@news.tpi.pl...
    > Wynajmuje kawalerke w willi. W stala oplate miesieczna, sa wliczone oplaty
    > za prad i gaz.
    > Czy istnieje jakas minimalna (i prawnie zagrarantowana) temperatura w
    > pomieszczeniu, ktora musi zapewnic wynajemca ?????
    > Wiadomo - prywaciarz oszczedza i jest zimno jak cholera (!!!).

    Dołączam się do pytania.
    Moja dziewczyna wynajmuje pokoik, w którym 4-żeberkowy
    kaloryfer zamontowany jest pod samym sufitem, jedna ściana
    to podwójne drzwi na balkon, w szpary owych drzwi zmieściła się
    torba waty, rolka papieru toaletowego i kilka gazet.

    W pokoju w zimie było 13-14 stopni. Przy maks. dogrzaniu
    ok. 17 stopni, przy czym w połowie zimy podzielnik
    kosztów na kaloryferze znacznie przekroczył normę.

    Właściciel obiecał, że w lutym załatwi wymianę okien.
    nie załatwił.

    Czy można odmówić dopłaty za ogrzewanie?
    Będzie na pewno i to nie mała.

    Problem dotyczy w zasadzie całego mieszkania (resztę
    wynajmują koleżanki).

    Szkoda byłoby rezygnować z tego mieszkania bo moja
    luba ma blisko na uczelnię... i do mnie ;)

    Pozdrawiam ... Miroo