  • Data: 2002-03-05 07:37:59
    Temat: Re: Wynajem a temperatura... (???)
    Od: "Grzegorz Lipnicki" <g...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy istnieje jakies np. prawo lokalowe, ktore JEDNOZNACZNIE okresla
    > minimalna temperature w zamieszkiwanych lokalach ??? Spoldzielnie
    chyba sie
    > czyms kieruja, kierujac dyspozycje do central grzewczych ???

    wg PN temp. dla pomieszczeń mieszkalnych wynosi
    20 oC; ta norma pochodzi jednak z r. 82 i wg
    pracowników lokalnego oddziału Urzędu Regulacji
    Energetyki, których kiedyś dokładnie wypytywałem
    o to, do budynków wcześniej wybudowanych
    - jeśli nie zostały niedawno ocieplone - zastosowanie
    powinny mieć raczej wcześniejsze zalecenia, tj. 18oC;

    gdybyś sam płacił za ogrzewanie mieszkania
    (podpadasz pod termin "indywidualny odbiorca
    w lokalu") - to za niedogrzanie (temperatura niższa od ww.
    wymienionych) przysługiwały by Ci upusty i reguluje
    to stosowny akt prawny.

    g.