  • Data: 2006-06-03 13:50:40
    Temat: Re: Wymuszenie prawa jazdy
    Od: "maciek" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zapewne po prostu złożył pisemny wniosek o wydanie tego prawa jazdy, mimo
    > że obowiązuje go zakaz.
    > I co tu jest do udowodniania?

    niekoniecznie, wniosek wypelniasz w czasu zapisywania sie na egzamin w
    osrodku egzaminacyjnym. Jest jednym z dokumentow wymaganych by ten termin
    zostal wyznaczony. W wydziale komunikacji tylko zglaszasz sie po odbior
    prawa jazdy. Brat ostatnio zdawal i o ile dobrze pamietam tak wygladala
    procedura.
    Mnie dziwi cos innego, to ze pozwolono mu po wyroku podchodzic do egzaminu,
    w koncu to jest prowadzenie pojazdu mechanicznego.

    Pzdr