eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWymuszanie ujawniania danych osobowych (nazwiska) przy wydawaniu pokwitowan › Re: Wymuszanie ujawniania danych osobowych (nazwiska) przy wydawaniupokwitowan
    From: Jacek <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Wymuszanie ujawniania danych osobowych (nazwiska) przy
    wydawaniupokwitowan
    Date: Fri, 26 Apr 2002 10:30:58 +0200

    Kolejny raz napisales duzo liter, wyrazow, ale nic na temat.
    Przeczytaj naglowek postu.
    "Re: Wymuszanie ujawniania danych osobowych "
    w trakcie transakcji detalicznej sprzedazy uslugi/towaru.

    Juz jasniej nie potrafi ci tego wytlumaczyc, zatem oszczedz swojego
    wysilku i daj sznase odpowiedzi innym, ktorzy jarza temat.

    Najprosciej.
    Podmiot gospodarczy wykorzystuje transakcje handlowa aby przymusic
    klienta do ujawnienia danych osobowych, jakkolwiek z przepisow
    podatkowych nie wynika obowiazek ujawniania danych osobowych przy tym
    typie transakcji i tej formie ksiegowania/rejestrowania transakcji.

    Jacek

    --
    Projektowanie optymalnych rozkrojow blachy, skory, szkla, tkanin,
    drewna. True Shape Self(EGO) Nesting Technology world-wide.

    Inquiries should be e-mailed to: g...@p...onet.pl