  • 1. Data: 2005-03-28 08:26:41
    Temat: Wymowienie umowy o prace...
    Od: "tester" <t...@w...pl>

    Witam,
    Jest taka sprawa:
    Mam umowe o prace na czas niekreślony wypisana 31 maja 2002, ale obowiazuje
    ona od 1 czerwca 2002 (zapis jest taki, ze rozpoczynam prace 1 czerwca).
    Pytanie moje dotyczy okresu wypowiedzenia.
    Wiadomo ze po 3 latach pracy wymowienie trwa 3 miesiace. Jesli pracodawca da
    mi wymowienie w maju, to ono obowiazuje od pierwszego dnia kolejnego
    miesiaca czyli czerwca, czyli (przy zalozeniu ze juz lapalbym sie na
    3-miesieczny okres wypowiedzenia) otrzymywalbym wynagrodzenie do sierpnia
    wlacznie.
    Pytanie tylko jest takie, czy wymowienie od 1 czerwca juz gwarantuje mi
    3-miesieczny okres wypowiedzenia, czy dopiero od 2 czerwca?

  • 2. Data: 2005-03-28 23:14:25
    Temat: Re: Wymowienie umowy o prace...
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Użytkownik "tester" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    mi
    > 3-miesieczny okres wypowiedzenia, czy dopiero od 2 czerwca?

    Liczy się staż w chwili rozwiązania umowy o pracę, a więc przy
    wypowiedzeniu złożonym w maju 2005 obowiązuje 3-miesięczny okres.

    wa