  • Data: 2004-03-21 11:19:11
    Temat: Re: Wymóg podania telefonów prywatnych w miejscu pracy
    Od: Marcyś <m...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:c3fvf1$a4a$3@news.onet.pl...

    > Co do wojska się nie wypowiadam. Co do policji, to obowiązek wynika z
    > jakiegoś zarządzenia KGP o alarmowaniu i że jedną z form są telefony.
    > Odmowa podania, to odmowa wykonania polecenia służbowego ze skutkami z
    > tego wynikającymi. Niekoniecznie zwolnienie, choć w krańcowym przypadku.

    Jakiego zarządzenia?
    Jak nie ma telefonu, to jest powiadomienie
    poprzez łącznika.
    Jeśli w komendzie jest telefon (a chyba jest, skoro
    chcą kogoś wzywać telefonicznie), to jest numer 913.
    Wydawane są też książki telefoniczne.
    Powtarzam - jak państwo mi nie dało telefonu,
    to mu wara od niego. Nawet jak ustalą numer,
    to nie mam obowiązku odbierać, ani być w domu,
    gdy zechcą zadzwonić.