  • Data: 2004-01-04 23:13:35
    Temat: Re: Wymiar urlopu w nowym kodeksie pracy
    Od: "waczek" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Od 2004 r. urlop wypoczynkowy będzie udzielany w dniach, które w
    harmonogramie są dniami pracy dla tego pracownika (do urlopu mogą być
    również wliczone niedziele, jeżeli w harmonogramie są przewidziane jako dni
    pracy).
    Ponadto urlop będzie rozliczany w godzinach, np.:
    - jeżeli pracownik pracuje po 12 godz. i bierze 2 dni urlopu, czyli 24
    godziny (12 x 2), to ubędzie mu 3 dni urlopu wypoczynkowego (3 x 8 = 24),
    - ale jeżeli w niektóre dni pracuje tylko po 4 godziny, to za urlop w 2
    takie dni będzie miał potrącony tylko 1 dzień urlopu.

    Do tej pory stan konta urlopowego był zawsze określony w pełnych dniach,
    natomiast od 01.01.2004 r. może być np. 17 dni i 3 godziny.
    Kadrowcy już się chyba cieszą, bo i bez tego rozliczanie urlopów było nie
    tyle trudne, co bardzo nieciekawe.

    wa

    Użytkownik "Marek Strzelecki" <m...@a...w.pl> napisał w
    wiadomości news:bt99un$kb2$1@topaz.icpnet.pl...