    From: "dana" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wymiar urlopu a skreślenie z listy studentów
    Date: Wed, 12 Jan 2011 10:36:15 +0100

    > z tego co ja zrozumialem, to miedzy studiami
    >
    > studia bez obrony potem dwa lata pracy i teraz obrona.
    >
    > W zasadzie jakby na to nie patrzec powołałbym sie na Art. 158. KP
    > i zaczął jakby od konca

    > "Pracownikowi, który wykorzystał urlop za dany rok kalendarzowy, a
    > następnie uzyskał w ciągu tego roku prawo do urlopu w wyższym wymiarze,
    > przysługuje urlop uzupełniający"

    Jeżeli zmienia się wymiar w ciągu roku to urlop uzupełniający należy się.
    Nawet jeżeli data zmiany nastąpi 31.12.

    > Pracownik ma 2 lata pracy wiec przysluguje mu taki urlop jaki mu
    > przysługuje.
    > W trakcie pracy broni dyplom i konczy formalnie studia w zwiazku z tym
    > nalezy mu dodac 8 lat pracy. co razem daje 10 lat
    >
    > studia i praca nie odbywały sie równolegle, bo na okres dwóch lat
    > zostały przerwane, chociaż to trochę naciągane, bo nalezałoby
    > zdefiniować okreslenie "pobieranie nauki" z z art 155.2
    > Moim zdaniem obrona dyplomu to nie pobieranie nauki. A w okresie pracy
    > nie był studentem.

    Nie jestem pewna statusu w czasie pracy. Ja (jestem praktykiem) zaliczyłabym
    okres pracy i staż z tytułu ukończenia studiów, ale sytuacja nie jest
    jednoznaczna. Radziłabym konsultacje z PIP.