  • 41. Data: 2009-03-12 20:36:02
    Temat: Re: Wymiana skrzynek pocztowych
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    castrol pisze:

    > Nie tyle spamerom, co firmom dostarczajacym korespondencje.

    Dlaczego? Firma dostarczająca korespondencję radzi sobie z obecnymi
    skrzynkami bardzo dobrze. Natomiast ojroskrzynki to wymysł mający zrobic
    dobrze spamerom i nieco dobrze złośliwym dzieciakom i złodziejom.

    > Rozumiem, ze jak otrzymujesz np rachunek za tel komorkowy dostarczony
    > nie przez Poczte Polska to nie widzisz w tym nic zlego?

    Nie widzę, bo nie dostaję takich. Bardzo rzadko coś przychodzi do mnie
    nie PP, a jeśli tak, to tylko wtedy, gdy nadawca jest skurwielem i chce
    mnie ukarać. Ale wtedy zapewne i tak to się nie mieści do skrzynki i i
    tak menda kurierska będzie mi kazała za sobą jeździć przez pół śląska. A
    nawet jak się zmieści, to już widzę, jak bez pokwitowania wsadzą do
    skrzynki. Zostawią podły liścik, jak to oni mają w zwyczaju i każą się
    bujać.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 42. Data: 2009-03-12 20:42:12
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gpbo2h$lab$2@news.interia.pl Przemysław Adam Śmiejek
    <n...@s...pl> pisze:

    > skrzynki można olać, tak jak olał p...
    > ja też mam zamiar je olać, a jak je zamontują na siłę, to zaspawam. Wali
    > mnie ta cała EU, która robi dobrze spamerom.
    Ja także jestem bliski decyzji o blokadzie klapki wrzutowej.

    --
    Jotte

  • 43. Data: 2009-03-12 20:59:16
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 12 Mar 2009 21:36:02 +0100, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > Bardzo rzadko coś przychodzi do mnie nie PP, a jeśli tak, to tylko
    > wtedy, gdy nadawca jest skurwielem i chce mnie ukarać.

    No to już się Pan przedstawił z najlepszej strony.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 44. Data: 2009-03-12 21:03:16
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:pan.2009.03.12.20.59.16@rudak.org Olgierd
    <n...@n...problem> pisze:

    > No to już się Pan przedstawił z najlepszej strony.
    On się już dawo przedstawił.
    To dawniej Tristan, Wrak Tristana itp.

    --
    Jotte

  • 45. Data: 2009-03-12 21:37:13
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 12 Mar 2009 22:03:16 +0100, Jotte napisał(a):

    > On się już dawo przedstawił.
    > To dawniej Tristan, Wrak Tristana itp.

    Wiem, domyśliłem się.

  • 46. Data: 2009-03-13 06:29:14
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Jotte pisze:
    > W wiadomości news:pan.2009.03.12.20.59.16@rudak.org Olgierd

    > On się już dawo przedstawił.

    I co, szczena ci opadła, że się ludzie potrafią przedstawiać, a nie
    kryją po znpowskich norach i udają, że są anonimowi?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 47. Data: 2009-03-13 06:30:17
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Olgierd pisze:

    > No to już się Pan przedstawił z najlepszej strony.

    A co ci nie odpowiada w mojej wypowiedzi? Niestety czasami się z takimi
    spotykam. Ni cholery nie chcą wysłać PP i narażają mnie na straty
    ogromne. To jak mam to nazwać, jak nie skurwielem, który chce mnie ukarać?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 48. Data: 2009-03-13 07:07:37
    Od: AdamS <a...@c...interia.pl>

    Dnia Fri, 13 Mar 2009 07:30:17 +0100, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > A co ci nie odpowiada w mojej wypowiedzi? Niestety czasami się z takimi
    > spotykam. Ni cholery nie chcą wysłać PP i narażają mnie na straty
    > ogromne. To jak mam to nazwać, jak nie skurwielem, który chce mnie ukarać?

    A dlaczego oni mają narażac się na straty? Jak jest mozliwość wysłania
    taniej to tylko głupek wpędzi się w koszty.
    --
    Pozdrawiam AdamS

  • 49. Data: 2009-03-13 10:32:54
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 13 marzec 2009 08:07
    (autor AdamS
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <9rnzxxp2zloo$.1fj4v005f6en.dlg@40tude.net>):

    > A dlaczego oni mają narażac się na straty?

    Dlatego, że ja za to płacę i ja jestem klientem?
    Z tego właśnie powodu nie robię interesów z wysyłającymi czymś innym niż PP.
    Kiedyś musiałem i stwarzało to same problemy, na szczęście zmieniłem profil
    działania i już nie muszę korzystać z usług monopolistów narzucających
    swoje warunki wysyłki.

    > Jak jest mozliwość wysłania
    > taniej to tylko głupek wpędzi się w koszty.

    Ano. Dlatego właśnie jako niegłupek nie chcę wysyłania niePP. Wolę nie
    wpędzać się w koszty.

    --
    Tristan

    Kupię płyty/kasety/mp3/cokolwiek z płyt Mydełko Fa i Mydełko Fa 2

  • 50. Data: 2009-03-13 13:29:59
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gpctkg$4gf$2@news.interia.pl Przemysław Adam Śmiejek
    <n...@s...pl> pisze:

    > I co, szczena ci opadła, że się ludzie potrafią przedstawiać, a nie kryją
    > po znpowskich norach i udają, że są anonimowi?
    Gówniarz z was, Śmiejek, a nie ludzie.
    Podałeś swoje dane już dawno i dopiero potem, jak zrobiłeś z siebie durnia
    zacząłeś używać wyłacznie nicka.
    Pamiętasz jak się zburzyłeś gdy przypomniałem publicznie kim jesteś
    naprawdę?
    Lepiej było się teraz nie przedstawiać, ja dawno odpuściłem podawanie twoich
    danych. Szanuj rodzinę, po co bezwstydnie przynosisz wstyd nazwisku.

    --
    Jotte