  • 21. Data: 2009-03-12 13:36:01
    Temat: Re: Wymiana skrzynek pocztowych
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    news:pan.2009.03.12.13.32.35@rudak.org...

    > Zarząd jednak ponosi odpowiedzialność -- włącznie z karną jak sądzę -- za
    > prawidłowe wykonanie różnych obowiązków.

    Sugerujesz że zdanie administratora budynku, jest ważniejsze od zdania
    właściciela?
    Czyli jak się uprze to ma obowiązek zainstalować skrzynki na własny koszt, a
    potem szarpać się na drodze sądowej z właścicielem budynku?

  • 22. Data: 2009-03-12 13:36:17
    Od: spp <s...@o...pl>

    Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > Ale niewypełnienie obowiązku nie wiąże się z żadnymi konsekwencjami.

    No może poza tym, że być może poczta będzie zwolniona z obowiązku
    dostarczania poczty do skrzynek nie spełniających wymagań. :)

    --
    spp

  • 23. Data: 2009-03-12 14:07:57
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 12 Mar 2009 14:36:01 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Sugerujesz że zdanie administratora budynku, jest ważniejsze od zdania
    > właściciela?

    Hmm to nie jest zdanie administratora -- nie widziałeś przepisu?

    > Czyli jak się uprze to ma obowiązek zainstalować skrzynki na własny
    > koszt, a potem szarpać się na drodze sądowej z właścicielem budynku?

    Bo ja wiem czy na własny koszt. Chyba nawet szarpać się nie będzie
    musiał. Uchwały na to raczej nie potrzebuje.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 24. Data: 2009-03-12 14:12:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Hmm to nie jest zdanie administratora -- nie widziałeś przepisu?

    Ale ja pisałem właśnie o administratorze (zarządcy).
    To Ty to sobie zmieniłeś na "zarząd".

    > Bo ja wiem czy na własny koszt. Chyba nawet szarpać się nie będzie
    > musiał. Uchwały na to raczej nie potrzebuje.

    Czyli co zrobi, jak nie dostanie na to kasy od wspólnoty?

  • 25. Data: 2009-03-12 14:16:15
    Od: Przemek <n...@g...com>

    Cavallino napisał(a):

    > Znaczy miałby nie odmalować klatki, czy dachu nie naprawić?

    > Posiadanie wiąże się z wydatkami.
    > Nie ma obowiązku posiadania mieszkania.
    > Jak kogoś nie stać, to idzie tam, gdzie płaci się mniej.
    Oj chyba to wielka przesada. Raczej takie posiadanie to wierz mi, że
    mniej i taniej się nie da.

    > Zapłać za tych ludzi i będzie git, dlaczego chciałbyś aby ktoś inny
    > bawił się w ich sponsora?
    Nie to nie chodzi o sponsoring. Tylko są pieniądze z funduszu
    remontowego, które nie są wykorzystane w całości a na skrzynki bierze
    się dodatkowo.

    Przemek

  • 26. Data: 2009-03-12 14:21:15
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Cavallino wrote:

> [...]
    > Czyli jak się uprze to ma obowiązek zainstalować skrzynki na własny
    > koszt, a potem szarpać się na drodze sądowej z właścicielem budynku?

    To nie jest "zdanie administratora", to jest obowiązek ustawowy. Tak
    samo jak np. odśnieżanie chodnika, wywóz śmieci i pewnie setki innych
    czynności. Za wykonanie ich lub nie odpowiada administrator, nie tylko
    przed bogiem i historią.

    M.

  • 27. Data: 2009-03-12 14:29:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Nie to nie chodzi o sponsoring. Tylko są pieniądze z funduszu remontowego,
    > które nie są wykorzystane w całości

    Znaczy jest nadwyżka (dom nie ma żadnych usterek które trzeba by naprawiać)
    czy raczej niedobór (fundusz remontowy nie wystarcza na naprawy, więc
    zarządca czeka aż się na nim uzbiera wystarczająca kwota)?
    Bo jak znam realia, to raczej to drugie.

  • 28. Data: 2009-03-12 14:31:10
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> napisał
    w wiadomości news:

> [...]
    > jak np. odśnieżanie chodnika, wywóz śmieci i pewnie setki innych
    > czynności. Za wykonanie ich lub nie odpowiada administrator, nie tylko

    No i właśnie na gruncie tego założenia pytam, co ma zrobić administrator,
    jak nie dostanie kasy na nowe skrzynki od właściciela budynku?
    Bo jak rozumiem sponsoring z jego strony jest wykluczony.

  • 29. Data: 2009-03-12 14:45:13
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 12 Mar 2009 15:12:46 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Ale ja pisałem właśnie o administratorze (zarządcy). To Ty to sobie
    > zmieniłeś na "zarząd".

    Administrator ma jakiś organ, jeśli to spółka z o.o. ma zarząd. Tak,
    przyznaję, że domyślnie myślałem o spółce, która świadczy takie usługi.
    Jeśli administrator działa w innej formie -- w miejsce zarząd podstaw
    sobie coś innego, według właściwości.

  • 30. Data: 2009-03-12 14:46:00
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 12 Mar 2009 15:31:10 +0100, Cavallino napisał(a):

    > No i właśnie na gruncie tego założenia pytam, co ma zrobić
    > administrator, jak nie dostanie kasy na nowe skrzynki od właściciela
    > budynku? Bo jak rozumiem sponsoring z jego strony jest wykluczony.

    No to zrobi i dojdzie swego. Jak pomyśli to nawet uda się potrącić.