    From: "maciek" <m...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wymiana prawa jazdy
    Date: Fri, 29 Oct 2004 02:13:03 +0200

    > By nie zapłacić tych 70 zł.

    Kiedyś tak jeździło się w Sowietach pociągiem, że na każdej stacji
    trzeba było rubelki lub inne precjoza dawać konduktorom, maszynistom,
    palaczom... U nas jest już podobnie. Trochę obsługa pociągu jeno
    się zmieniła, a i proceder dzieje się w majestacie prawa.

    > O wzgledność tej bezterminowości. Ustawa się zmieniła. Niby masz rację, że
    > nie powinna działać wstecz, ale ...

    Ale co?

    > No, jeśli oczekujesz, że to ono się do Ciebie dostosuje, to jesteś niezłym
    > optymistą. Gratuluję, ale boję się, że tym razem możesz się zawieść.

    Owszem, pewno się zawiodę, ale jak długo można chować ogon pod siebie?
    Jak długo można beczeć w stadzie durnych owiec?

    > Wiesz, w sumie wybieraliśmy ich - chciałem Ci przypomnieć. Trochę w tym
    > jest
    > winy każdego z nas.

    O przepraszam! Nigdy ich nie wybierałem!!!

    > Tego się na logikę nie da na trzeźwi wziąć. Nawet nie próbuj. Zostaje Ci
    > albo kielich, albo próba przyjęcia tego na dogmat, jak istnienia Boga.

    Do kielicha mnie nie ciągnie, a dogmatów uczy mnie kto inny.
    Przy okazji - istnienie Boga nie jest tylko dogmatem. Można doń
    dojść drogą wyrozumowania z empirii.

    Czy naprawdę nie ma żadnego sposobu, by nie dać się okradać przez
    państwo-zbója?
    Pozdrawiam ;-)

    maciek