  • Data: 2004-09-29 06:31:19
    Temat: Re: Wymeldowanie obcej osoby z domu...
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Ch." <s...@r...pbz> napisał w wiadomości
    news:785vv9ohpgku$.dlg@elektro-instal.com...

    > Czyli zameldowany muszę być, ale spać to muszę np. pod mostem?
    > To gdzie mam mieszkać jak nie tam gdzie jestem zameldowany?

    Tam, gdzie masz mieszkanie, a jak nie to w schronisku dla bezdomnych. Co
    więcej, powinieneś się wymeldować z miejsca, gdzie nie mieszkasz.

    > Czekaj, czekaj - czyli to jest złożenie fałszywych zawiadomień!!
    > Bo skoro powyżej napisałeś że fakt zameldowania nie rodzi prawa do
    > przebywania w nim, a teraz piszesz że to jest informacja dla urzędów iż
    > *przebywasz* pod tym adresem - nie wydaje Ci się że to są *sprzeczności*
    ??

    Nie. Tu żadnej sprzeczności nie ma.Masz być tam zameldowany, gdzie masz
    prawo mieszkać. Ale jak się zameldujesz tam, gdzie nie masz prawa mieszkać,
    to nie nabywasz wcale tego prawa. Prawo do pobytu musi wynikać z jakiś
    przesłanek prawnych, a nie z zameldowania.