  • Data: 2004-09-29 09:55:11
    Temat: Re: Wymeldowanie obcej osoby z domu...
    Od: Herbi <x...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 29 wrz o godzinie 08:31, na pl.soc.prawo, Robert Tomasik napisał(a):

    > Masz być tam zameldowany, gdzie masz prawo mieszkać. Ale jak się zameldujesz tam,
    > gdzie nie masz prawa mieszkać, to nie nabywasz wcale tego prawa.

    To jak się mogę zameldować np. u Ciebie? Po prostu pójdę do gminy i mnie
    zameldują u Ciebie?
    heheheh - wiem że by zostać zameldowanym osoba która melduje mnie musi
    posiadać jakiś tytuł /własność, najem itp/ do lokalu w którym chce mnie
    zameldować - więc jeżeli mnie zamelduje to MAM PRAWO TAM MIESZKAĆ -
    nieprawdaż????

    > Prawo do pobytu musi wynikać z jakiś przesłanek prawnych, a nie z zameldowania.

    Właściciel mieszkania mnie zameldował - nie mam prawa pobytu w tym
    miejscu???? To po kiego grzyba mnie zameldował ???

    --
    Herbi
    29-09-2004 11:55:05