  • Data: 2005-11-16 01:23:07
    Temat: Re: Wymeldowanie "na siłę"
    Od: "waros" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Szczegóły znajdziesz w ustawie o ewidencji ludności.
    >
    > Ogólnie: przy każdej zmianie pobytu masz się przemeldowywać. Albo
    > przynajmniej załatwiać meldunek czasowy w czasowym miejscu pobytu.

    a kto wie jak to jest np gdy ktoś mieszka gdzie zameldować się nie można?
    na przykład nowowybudowany dom jeszcze bez odbioru.
    znam taki przypadek gość mieszka bo mu chałupę już kilka razy skroili
    więc tam zamieszkał i powiedzmy pilnuje go inna sprawa że już długo to trwa
    ale do głowy by mu nie przyszło że to przestępstwo.
    Varos