  • Data: 2005-11-15 13:06:35
    Temat: Re: Wymeldowanie "na siłę"
    Od: Daniel Wieszczycki <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 15 Nov 2005 13:41:54 +0100, Szymon napisał(a):

    > :( Chodzi o to, że nie moge się zameldować w "nowym" miejscu i chcę na pewien
    > przynajmniej czas mieć stare lokum w zanadrzu.

    A po co ci do tego meldunek?
    Meldunek nie daje _żadnego_ prawa do lokalu.
    Jest tylko administracyjnym potwierdzeniem, że się gdzieś przebywa.
    I generalnie nie ma czegoś takiego, jak "nie mogę się zameldować".
    Ty _musisz_ się zameldować w nowym miejscu pobytu.
    Niedopełnienie tego obowiązku, teoretycznie grozi grzywną do 5.000 zł.
    A jednocześnie twój ociec ma taki sam obowiązek cię wymeldować z
    poprzedniego miejsca, jeżeli sam tego nie zrobisz.

    Chyba jednak powinniśmy napisac jakieś FAQ grupy... Kto za? :)

    --
    Daniel Wieszczycki
    DataSec Consulting - www.datasec.pl