    From: Wiktor <w...@m...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wylaczene sedziego zwiazanego z jedna ze stron
    Date: Wed, 26 Jan 2005 16:30:24 +0100

    Rodrig Falkenstein wrote:

    > nie jestem sędzią. Nawet piłkarskim.

    Ulzylo mi. Chociaz z racji Twojego mentorskiego tonu podejrzewalem Ci o
    zawod prawniczy.

    > Można. Bo z tego faktu uczyniłeś sedziemu zarzut

    Bzdury pleciesz! Sam stwiedziles, ze to nie jest zarzut, bo tak
    postepowac sedziemu wolno.

    > Sam się ustawiłeś w pozycji pieniacza. I niestety to także jest fakt.

    Policz ile razy uzyles w tym watku wyraz "pieniacz" i co to moze o Tobie
    swiadczyc.

    > Czyli jeszcze nie widziałeś dokumentów, a już formuujesz zarzuty.
    > Pieniactwo pierwszej wody.

    Nic z tej dyskusji juz nie wynosze. Ale odpowiem, dokumenty z
    uzasadnieniem czytalem. Poprosilem o skopiowanie protokolu, zeby
    sprawdzic, czy sad zaprotokolowal argumenty naszej strony.

    > Bank to znaczy kto? Prezes zarządu? I po co miałby się stawiać
    > osobiście? Wnosiłeś o przesłuchanie w charakterze strony?

    Jednak z pisaniny z Toba korzysc odnosze. Wniose o to :)

    > Komu? Sędziemu czy bankowi?

    bankowi

    ..

    > COś kręcisz. Takiego wniosku nie złozyłby żadny szanujący się adwokat.

    ością nie jest.

    > Sędziów do tej sprawy wyznaczy przewodniczący wydziału. Jeżeli masz co
    > do któregoś z nich uzasadnione wątpliwości co do jego bezstronności
    > możesz złozyć wniosek o wyłączenie tego sędziego. A to, czy sędzia ma
    > konto w banku albo akcje spółki to z całym szacunkiem nie twój zasrany
    > interes, pieniaczu.

    Uzywanie takiego slownictwa swiadczy o braku u Ciebie argumentow
    racjonalnych. Szkoda, zawiodlem sie na Tobie. Nie zycze sobie od tej
    chwili z toba tu dyskutowac. Bylbym wdzieczny jezeli sie w tym watku
    wiecej nie odezwiesz.

    Wiktor