    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wykup mieszkania zakładowego
    Date: Tue, 26 Sep 2006 01:06:30 +0200

    On Mon, 25 Sep 2006, chomson wrote:

    > Czy z tytułu pokrewieństwa mogę uzyskać większą ulgę.

    O ile wiem nie ma na to najczęściej "ogólnopaństwowych" przepisów.
    Nawet przy mieszkaniach komunalnych - stanowiacych własnosć miasta
    lub gminy - działa "kazdy sobie rzepkę skrobie", czyli każda
    gmina ustanawia *własne* zasady udzielania ulg.

    > Jedyne co zdołałem się dowiedzieć od Spółki Restrukturyzacji Górnictwa
    > (zarządca mieszkań zakładowych)

    Niewykluczone że musisz dotrzeć do właściciela mieszkań (kto nim jest,
    skoro rzeczona Spółka jest zarządcą?) i zasad na których je "dostał",
    bo rozumiem że to byłe mieszkania zakładowe i zakład pracy przekazał
    je na jakichśtam warunkach.
    Zastrzegam iż prawnikiem NIE jestem i głowy za to czy jakiejś
    regulacji np. dotyczącej całego górnictwa nie było nie dam, ale
    trochę bym się zdziwił.

    pzdr, Gotfryd