    From: "Adam Puzio" <p...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wykup mieszkania lokatorskiego
    Date: Thu, 13 Oct 2005 23:11:19 +0200

    Niech mama wykupi.
    I przekaze ci notarialnie darowizna , lub sprzeda fikcyjnie
    Bo jak mama umrze to polowe sie nalezec bedzie siostrze.
    Jesli to mieszkanie komunalne zobacz czy nie ma prawowitego wlasciciela, bo
    czesto okazuje sie, ze gmina sprzedaje cudze.
    Kto prz zdrowyc hzmyslach sprzedalby ci za 5 tys mieszkanie?
    To jest paserstwo.

    Uzytkownik "kubus" <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci