eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWykonanie strony internetowej a szyfrowanie kodu i zapisy w umowie › Re: Wykonanie strony internetowej a szyfrowanie kodu i zapisy w umowie
    From: "Jajcarz" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wykonanie strony internetowej a szyfrowanie kodu i zapisy w umowie
    Date: Fri, 12 Feb 2010 17:37:45 +0100

    wiadomości news:4b74994b$1@news.home.net.pl...

    > Najpierw pytanie techniczne: co rozumiesz przez "zaszyfrowanie kodu" i
    > jak zamierzasz je zrealizować?

    Szyfrowanie ioncubem lub Zend Guardem.

    > W sumie jedyne, co mi przychodzi do głowy, to coś faktycznie
    > zaszyfrowane + jakiś skrypt dekodujący, działający po stronie serwera. I
    > to rodzi pytanie, czy serwer to dźwignie.

    Tak są do tego dołączane darmowe decodery po stronei serwera. Kod jest
    przetwarzany do postaci kompilowanej więc takie skrypty sa uruchamiane
    szybciej.

    > Mam tez podejrzenie, że klient może nie mieć chęci na stronę, w której
    > nawet prostych poprawek (np. zmiana numerów telefonów) nie wprowadzi,
    > jak autor gdzieś zniknie - konkurencja jest spora i mogą zwyczajnie
    > zacytować Kaczyńskiego ;)

    To jest system CMS wszelkie poprawki treści na poszczególnych podstronach
    dokonuje z poziomu panelu administracyjnego

    > PS: 50% kosztów uzyskania liczy się tylko przy umowie o dzieło z
    > przeniesieniem praw autorskich. Tak więc albo zjadasz ciastko, albo je
    > trzymasz.

    Więc jeżeli to jest system CMS w oparciu o który wykonałem stronę i
    podpisałem umowę o dzieło to znaczy że nie mogę już nigdzie użyć swojego
    systemu CMS na bazie którego buduję wszystkie strony ??