eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWykonanie strony internetowej a szyfrowanie kodu i zapisy w umowie › Re: Wykonanie strony internetowej a szyfrowanie kodu i zapisy w umowie
  • Data: 2010-02-12 16:45:12
    Temat: Re: Wykonanie strony internetowej a szyfrowanie kodu i zapisy w umowie
    Od: "Jajcarz" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hl32d5$ehj$1@z-news.wcss.wroc.pl...

    > Aby można było naliczyć 50% musi przekazać prawa.

    Więc jeśli podpiszę umowe o dzieło z naliczaniem od 50% to musze przekazać
    te prawa ? Czy musze to zapisac w umowie czy też dzieje się to z automatu ze
    względu na sposób rozliczenia ? Czy jeśli przekaże mu te prawa ale kod
    będzie zaszyfrowany i umieszcze taki zapis w umowie że kod będzie
    zaszyfrowany to będzie on się mógł domagać jego odkodowania czy nie ? No i
    jeśli jest przekazanie praw a ja stronę wykonałem na swoim systemie CMS
    który jest systemem ogólnym na bazie którego tworze wszystkei strony to co,
    to znaczy że nie moge już używać nigdzie tego CMS-a bo przekazałem prawa ?