  • Data: 2006-05-04 11:08:21
    Temat: Re: Wyjazd do Słowacji samochodem firmowym
    Od: CZYŚCIWO <czysciwo@@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <a...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:7130.00000084.4459da37@newsgate.onet.pl...

    > sytuacja z ubiegłych wakacji gdy byliśmy w Dorohusku i chcieliśmy przekroczyć
    > granice, to powiedziano nam NIE z powodu tego że auto nie jest mojego
    brata....

    Jak się chce jeździć po Azji to trzeba cierpieć :)
    Ja od 5 lat jeżdżę po Europie nie swoimi autami i nigdy nikt się nie czepiał, że
    nie moje.
    Ostatnio nawet w środku Niemiec bez problemu przeszedłem jakąś obławę
    organizowaną przez ich urząd celny.

    --
    CZYŚCIWO
    W Niemczech taka bieda, że już polskie szmaty piorą www.mewa.prv.pl