  • Data: 2006-05-04 10:40:56
    Temat: Re: Wyjazd do Słowacji samochodem firmowym
    Od: a...@o...eu szukaj wiadomości tego autora

    > Z punktu widzenia prawa nie ma najmniejszych przeszkód. Ograniczeniem
    > może być umowa ubezpieczeniowa, umowa leasingowa oraz regulacje
    > pracodawcy: *NIE* ma obowiązku wyrażenia zgody na używanie samochodu
    > służbowego do celów prywatnych, szczególnie za granicą.
    >
    > M.

    Ale jeżeli pracodawca, wyraził zgodę na korzystanie z auta w celach prywatnych,
    jest sporządzona taka umowa, a te auto po wykupieniu przez firme z leasingu ma
    zostać odsprzedane bratu(z powodu redukcji etatów i zmniejszenia potrzeb na
    samochody) to czy jest potrzebny jakiś dokument specjalny. Brat odkupi te auto z
    powodów finansowych dopiero w sierpniu. Poprostu nie chce żeby się powtórzyła
    sytuacja z ubiegłych wakacji gdy byliśmy w Dorohusku i chcieliśmy przekroczyć
    granice, to powiedziano nam NIE z powodu tego że auto nie jest mojego brata....