    From: " GK" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: (Wyjątkowo przewlekłe) Trzepanie kompów za zgodą rektora...
    Date: Sun, 13 Jun 2010 13:10:39 +0000 (UTC)

    poreba <d...@p...pl> napisał(a):

    > A co Ci odpowiada góglownica jak wpiszesz te hasło
    > w wyszukiwarkę i czego z tego nie rozumiesz?
    Ok, termin nie był mi znany. Trudno przy tym się zgodzić, że standardowy
    laptop (nie maszyna do projektowania 3D czy przetwarzania danych meteo) po
    dwóch dlatach rastycznie obniżył swoją użyteczność dla przeciętnego
    użytkownika.

    > PODOBNO niezależnie od wyników sprawdzania
    > sprawdzania rzadko kiedy są krótsze niż rok.
    Czy któryś z "pokrzywdzonych" skarżył?

    > Z całym szacunkiem dla biegłych z apelacji
    > gdańskiej - wiedza specjalna, jaką mają się
    > wykazać nie ma nic wspólnego z problemem oceny czy
    > materiały zostały pozyskane bez zgody osoby
    > uprawnionej lub w wyniku czynu zabronionego. Może
    > w tym pomóc.
    To oczywiste, przy czym ustalenie, że zapis utworu jest identyczny pomaga
    wskazać źródło pozyskania.

    Może wczoraj (dziś w nocy) pisałem zbyt ostro, jakby pod tezę, że wszyscy
    mieszkańcy akademików niczym innym się nie zajmują, jak tylko pozyskiwaniem
    zasobów. Tymczasem wydaje mi się, że wykonując jakąkolwiek działalność (w
    tym: korzystanie z utworów czy softu otrzymanych "od jednego z pięciuset
    znajomych z akademika") trzeba zaakceptować możliwe konsekwencje tej
    działalności.

    GK