  • Data: 2010-06-13 13:11:21
    Temat: Re: (Wyjątkowo przewlekłe) Trzepanie kompów za zgodą rektora...
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek_P <L...@c...edu.pl> pisze:

    > Czy możesz sformułować w formie choćby śladowej uzasadnienie
    > dla NIEWYDANIA zgody rektora w przypadku, gdy sprawa jest ewidentna:
    > są logi pobrań, jest prowadzone śledztwo itd. JAKI INTERES miałby
    > rektor, aby odmówić i narazić UCZELNIĘ jako osobę prawną na odpowiedzialność?
    > Przy tym rektor też się wtedy moczy w sprawę jako jednoosobowy organ
    > uczelni? No? Bo ja takiego interesu nie widzę. Żadnego.
    > [...]

    Jeśli nie widzisz *żadnego* interesu uczelni w ochronie studentów przed
    "konfiskatą *całego* komputera na dwa lata" to jak dla mnie mówisz o
    *GÓWNIANEJ* uczelni z punktu widzenia studenta. Uczelnie (przynajmniej
    prywatne) są "na utrzymaniu" swoich studentów. Wiec powinny mieć interes
    w ochronie studentów przed bezdusznością policji i prokuratury.

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Serce to pałac szklany. Gdy pęknie, nie można go naprawić.