    From: "Elvgreen" <e...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wyjące/szczekające/ujadające psy
    Date: Mon, 29 Nov 2004 13:06:52 +0100

    Użytkownik "Brusek" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:cof2ki$flu$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Chętnie się dowiem co można w tym temacie zdziałać. Na przyszłośc;)

    Wertuję i szukam. W klatce, co jest pocieszające, wisiało swojego czasu
    pismo z administracji, że "psy nie mogą zakłócać spokoju mieszkańców"!

    Bloki są przede wszystkim dla ludzi. Osobiście byłbym generalnie za
    wprowadzeniem zakazu trzymania psów w blokach (rozwiązanie skandynawskie).
    Do przeprowadzenia w przeciągu 10-20 lat (brak możliwości zarejestrowania
    pieska w bloku pod karą grzywny). Zwierzęta się męczą, trawniki zasrane,
    współmieszkańcy nie wytrzymują wycia!!!
    Bezmyślność beztroskich właścicieli psów często poraża.
    Kolejny temet - to wyprowadzanie psów na sranie. Zacząłem zwracać ludziom
    uwagę, żeby sprzątali po psach. Mój dwuletni synek już się kilka razy
    zapoznał z psimi odchodami. Rzadko zdarza się, żeby właściciel na grzeczne
    zwrócenie uwagi i prośbę aby posprzątał po piesku nie zastosował bezczelnej
    odzywki w stylu "a gdzie ma się załatwiać" czy coś w tym stylu. Zazwyczaj
    stoi i czeka aż byk strzelił kloca większego niż ja po świętach a potem
    jakby nigdy nic odchodzi w nieznane.

    Ale widzę, że coś się w mentalności ludzkiej zmienia. Może to te zasrane
    trawniki, przez które strach przejść coś w ludziach zmieniają, a właściciele
    piesków albo starają się wyprowadzać pociechy coraz dalej w krzaczki, albo
    wychodzą po zachodzie słońca ;)

    Może się w końcu ucywilizujemy i zaczniemy kupować torebki na kupki. Pewnie
    nie prędko.