    From: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wygrałem proces o wypadek :)
    Date: Fri, 26 Sep 2003 11:47:42 +0200

    > Bo wychodzi na to że policja nie zajmowała stanowiska w sprawie
    > pozostawiaj?c werdykt w rękach s?du.
    > Nie bed?c naocznymi ?wiadkami, maj?c rozbieżne relacje obu stron skierowali
    > dwa wnioski a s?d rozpatrzył je na korzy?ć kolegi.

    Policjant ma czasami gdzies rozpatrywanie winy na miejscu. Jemu
    kalkuluje sie jak najszybciej spisac zeznania, wystawic mandat na
    podstawie tego co widac. Nie ma ochoty wysluchiwac kto co i jak, tylko
    patrzy na to jak sa samochody ustawione. A ze jeden wjechal drugiemu w
    tylek, to potraktowal to jak typowe niezachowanie odleglosci.

    --
    Krzysiek, Krakow, http://www.ceti.pl/~jimi/