  • 21. Data: 2008-04-23 01:25:56
    Temat: Re: Wydzial komunikacji
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jacek Osiecki wrote:

    > Najzabawniejsze, że w wielu WK wymagają również dowodu osobistego
    > współwłaściciela ;) Podstawy podać oczywiście nie potrafią, mi się nie
    > chciało wojować więc nie wiem jak by się sprawa zakończyła ;)

    A ja zawojowałem.
    Skończyło się na tym, że wysłałem im pełnomocnictwo faksem i wszystko
    się dało.

  • 22. Data: 2008-04-23 01:29:37
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jacek Osiecki wrote:

    > I _na wszelki wypadek_ przekazać jej też swój DO. Tak, wiem - bez sensu.
    > Ale jeśli nie chce Ci się walczyć z wiatrakami, to lepiej dać jej ten dowód
    > żeby machnęła urzędnikowi przed oczami i mieć święty spokój ;)

    Po czym po przy próbie wymuszenia pokazania dowodu cudzej osoby wezwać
    patrol policji.
    Za posługiwanie się cudzym można dostać dwa lata. Więc lepiej go nie
    pokazywać. Urzędniczce za wymuszanie takiego zachowania też grozi co nie co

  • 23. Data: 2008-04-23 08:19:07
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 22 Apr 2008 20:29:37 -0500, witek napisał(a):

> [...]
    > Za posługiwanie się cudzym można dostać dwa lata. Więc lepiej go nie
    > pokazywać. Urzędniczce za wymuszanie takiego zachowania też grozi co nie co

    Ja się nie posługuję, ja go tylko mam przy sobie... No i mogę pokazać - że
    niby tego nie wolno robić? ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 24. Data: 2008-04-23 08:33:43
    Od: darw <d...@g...com>

    > Chcialbym zapytac o taka rzecz - czy po odbior stalego dowodu
    > rejestracyjnego pojazdu musi zgloisic sie osoba na, ktora jest
    > zarejestrowany pojazd ?

    Hmm, ja to zrobiłem w dość śmieszny sposób...
    Tj. w rozmowie tel. z WK stwierdzili, że ma być upoważnienie...
    Najpierw chcieli, żeby było notarialne, potem stwierdzili, że ma być
    potwierdzona przez kogoś urzędowego...
    Ostatecznie stwierdzili, że wystarczy własnoręczne upoważnienie, ale
    musi być potwierdzone i z pieczątką ;-)

    Ostatecznie napisałem upoważnienie o treści takiej jak tu przytoczył
    K. Mackiewicz, a sekretarka w firmie podbiła mi je pieczątką firmową i
    dopisała, że potwierdza mój własnoręczny podpis.

    DarW

  • 25. Data: 2008-04-24 13:02:04
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 22 Apr 2008 20:19:13 +0200, castrol <j...@w...wp.pl>
    wrote:

    >Tu akurat nieprawda. Do samego faktu rejestracji potrzebni sa oboje
    >wspolwlascieile, natomiast do odbioru juz tylko jeden wspolwlasciciel.
    >Sam to przerabialem w WK w Warszawie.
    Potwierdzam tak bylo w filii UM w Szczecinie.

    WAM
    --
    www.wakacje2008.info