    From: radnor <r...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wycowanie sprawy sšdowej
    Date: Tue, 18 Jun 2002 16:20:06 +0200

    On Mon, 17 Jun 2002 22:34:14 +0200, Marcyś <m...@w...pl> wrote:

    <ciach>

    jak dowiedziałem się osobiście od człowieka, który zna się na tego
    typu sprawach, oskarżony jest w tej chwili ścigany z urzędu na mocy
    art. 286kk _i_inne_ o dokonanie przestępstwa.

    Art. 286.
    § 1. Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadza inną
    osobę do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem za
    pomocą wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania błędu lub niezdolności
    do należytego pojmowania przedsiębranego działania, podlega karze
    pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8

    sprawa nie jest drobna, tego samego dnia na tym samym serwisie
    aukcyjnym zostały poza mną oszukane jeszcze 3 inne osoby (na łączną
    kwotę prawie 2000zł) i nie sądzę, żebyśmy byli jedynymi
    poszkodowanymi, tak więc przestępstwo jest poważne tym bardziej, że
    wykracza poza ten jeden artykuł. zastanawia mnie jeszcze tylko kwestia
    ew. przesłuchiwania na miejscu. ma to związek ze zmianą pracy, której
    dokonam w ciągu najbliższych 2 miesięcy. ponoć taki powód (nowa praca,
    brak dni wolnych do wykorzystania itp) może być powodem przychylenia
    się przez sąd do mojego wniosku o przesłuchanie mnie w miejscu
    zamieszkania?

    > Marcyś

    Ranger Radnor
    #klasyka Bomb Squad

    --
    pl.rec.gry.komputerowe.klasyka ICQ UIN #45007845