  • 1. Data: 2009-08-25 08:42:55
    Temat: Wycofanie pozwu a odzyskanie kosztów.
    Od: "Kama" <k...@o...pl>

    Witam,

    Mam pyatnie. Wycofując pozew rozwodowy przed rozpoczęciem rozprawy
    pojednawczej, napisałam jedynie powód dlaczego wycofuję pozew. Nie napisałam
    że proszę o zwrot wpłaty skarbowej - 600 zł. Czy mogę odzyskać wpłacone
    pieniążki? Czy pisać osobne pismo z prośbą o zwrot pieniążków?
    Proszę o odpowiedź.

  • 2. Data: 2009-08-25 16:08:47
    Temat: Re: Wycofanie pozwu a odzyskanie kosztów.
    Od: kam <...@...pl>

    Kama pisze:
    > Witam,
    >
    > Mam pyatnie. Wycofując pozew rozwodowy przed rozpoczęciem rozprawy
    > pojednawczej,

    czego?

    > napisałam jedynie powód dlaczego wycofuję pozew. Nie
    > napisałam że proszę o zwrot wpłaty skarbowej - 600 zł. Czy mogę odzyskać
    > wpłacone pieniążki?

    tak

    > Czy pisać osobne pismo z prośbą o zwrot pieniążków?

    napisz

    KG

  • 3. Data: 2009-08-25 23:04:26
    Od: "Jurek W" <j...@k...chip.pl>

    Użytkownik "Kama" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > napisałam że proszę o zwrot wpłaty skarbowej - 600 zł. Czy mogę odzyskać
    > wpłacone pieniążki? Czy pisać osobne pismo z prośbą o zwrot pieniążków?

    Pozew możesz wycofać zawsze. Co do zwrotu opłaty sądowej. Jeśli pozew
    wycofasz przed wyznaczeniem terminu rozprawy należy się zwrot 100 procent
    wniesionej opłaty, jeśli po wyznaczeniu tego terminu, to sąd Ci zwróci
    jedynie 50 procent. Wniosek o zwrot kosztów możesz napisać razem z wnioskiem
    o wycofanie pozwu lub oddzielnie.

    --
    Jurek W
    j...@k...chip.pl

  • 4. Data: 2009-08-27 09:32:21
    Od: "Kama" <k...@o...pl>

    Dziękuję za odpowiedzi. Wniosek z prośbą o zwrot kosztów wysłałam.

    Pozdrowienia