eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWyciekła notatka ze spotkania przedstawicieli Ministerstwa Finansów i Izb Skarbowych › Re: Wyciekła notatka ze spotkania przedstawicieli Ministerstwa Finansów i Izb Skarbowych
    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wyciekła notatka ze spotkania przedstawicieli Ministerstwa Finansów i
    Izb Skarbowych
    Date: Fri, 27 Feb 2015 11:55:23 -0600

    adam wrote:
    > Ryszard Petru podaje na Twitterze:
    >
    > "Urzędy skarbowe, które będą miały najwyższy procent kontroli
    > negatywnych w skali kraju, zostaną pozbawiane pracowników kontroli
    > podatkowej"
    > "Należy zmienić tok myślenia w sprawie kontroli podatkowych - nie ma
    > kontroli w celach prewencyjnych, kontrola ma przynosić wpływy budżetowe"
    > itd
    >
    > Niby powszechnie to wiadomo, ale dreszcz po plecach mi przebiegł

    Wiesz mozna na to spojrzec jeszcze inaczej.
    Jesli kontrole koncza sie niczym, to znaczy, ze urzednicy zrobili sobie
    kontrole bo im sie nudziło i mieli nadzieje, ze moze cos zlapia.

    Kontrola ma byc wtedy kiedy wiadomo, kiedy urzednik ma podstawy do
    kontroli i wowczas faktycznie pownno to sie skonczyc wplywem do budzetu.
    To znaczy, ze kontrola nie byla w ciemno.

    Pewnie gora tak myslala.
    Ale dół zrobi dokładnie odwrotnie, jak juz zacznie kontrolę to bedzie
    szukał aż coś znajdzie, bo przeciez kontrola nie moze skonczyc sie niczym.