eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWyciekła notatka ze spotkania przedstawicieli Ministerstwa Finansów i Izb Skarbowych › Re: Wyciekła notatka ze spotkania przedstawicieli Ministerstwa Finansów i Izb Skarbowych
  • Data: 2015-02-27 18:58:36
    Temat: Re: Wyciekła notatka ze spotkania przedstawicieli Ministerstwa Finansów i Izb Skarbowych
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:

    > Wszyscy na siłę chcą to źle interpretować. A może uznać, że ministra
    > wkurzyło robienie tych kontroli na chybił / trafił. Da się wytypować
    > jego zdaniem podmioty, w których prawdopodobieństwo nieprawidłowości
    > jest większe i jeśli ktoś tego nie umie to po co podatnikowi zawracać
    > głowę, a państwo zmuszać do wypłaty wynagrodzeń.

    napisalem przed chwile w odpowiedzi do pierwszego postu.

    oczywiscie masz racje. DOkladnie tak zapewne minister myslał.

    Tylko, ze urzednik zinterpretuje to tak, ze kontrola nie moze sie
    skonczyc niczym bo dostaną po łapach.
    I zamiast robić kontrole tam gdzie cos jest źle, dalej beda robili
    kontrole gdzie popadnie, ale tym razem przymuszeni mysleniem ministra
    beda musieli cos znalezc, zeby nie wyleciec z pracy. Wiec beda pierdół
    sie czepiać i karac za zly kolor czerwieni na pieczeci, byleby tylko
    nikt im nie zarzucil, ze kontrola byla bezcelowa.