eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWyciekła notatka ze spotkania przedstawicieli Ministerstwa Finansów i Izb Skarbowych › Re: Wyciekła notatka ze spotkania przedstawicieli Ministerstwa Finansów i Izb Skarbowych
  • Data: 2015-02-26 19:43:46
    Temat: Re: Wyciekła notatka ze spotkania przedstawicieli Ministerstwa Finansów i Izb Skarbowych
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 26 Feb 2015 16:34:56 +0100, Robert Tomasik
    <r...@g...pl> wrote:
    > Brakiem kary?

    A co to za cymes? Uważam, że system kar i nagród przynosi lepsze
    efekty niż system oparty tylko na karach.
    Miałem w firmie kontrolę z zus dwa razy. Za każdym razem w raporcie
    pokontrolnym było napisane, że nie stwietdzono uchybień a
    dokumentacja pracownicza prowadzona jest wzorowo. Chociaż tak.
    Miałem też kontrolę z uks ale do czegoś się przyczepili więc nie wiem
    jak wygląda "nagroda" w przypadku takiej kontroli.

    P.S. Ktoś mi mówił, że w US będzie można wygrać samochód w jakiejś
    akcji "weź poragon" (or compatible), prawda-li to?

    --
    Marek