eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWyciekła notatka ze spotkania przedstawicieli Ministerstwa Finansów i Izb Skarbowych › Re: Wyciekła notatka ze spotkania przedstawicieli Ministerstwa Finansów i Izb Skarbowych
  • Data: 2015-02-25 23:38:19
    Temat: Re: Wyciekła notatka ze spotkania przedstawicieli Ministerstwa Finansów i Izb Skarbowych
    Od: adam <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-02-25 o 22:09, adam pisze:
    > Ryszard Petru podaje na Twitterze:
    >
    > "Urzędy skarbowe, które będą miały najwyższy procent kontroli
    > negatywnych w skali kraju, zostaną pozbawiane pracowników kontroli
    > podatkowej"
    > "Należy zmienić tok myślenia w sprawie kontroli podatkowych - nie ma
    > kontroli w celach prewencyjnych, kontrola ma przynosić wpływy budżetowe"
    > itd
    >
    > Niby powszechnie to wiadomo, ale dreszcz po plecach mi przebiegł

    Jak tak sobie zacząłem przeglądać neta, to znalazłem jeszcze jeden
    rodzynek w natemat.pl http://tnij.org/z7nctxx
    Agnieszka Królikowska - wiceminister finansów, Generalny Inspektor
    Kontroli Skarbowej na zarzuty o zbytnim skomplikowaniu przepisów:
    ,,uproszczenie przepisów jeszcze zwiększyłoby wyłudzenia"